Po Žemaitiją pasižvalgius

Peržiūrėjus kelionės nuotraukas, panorau priminti 7b klasės išvykos akimirkas. Spalio 13-osios diena pasitaikė labai graži ir saulėta. Panaudodami laimėtą „Geriausios klasės“ konkurso prizą (150 Eurų) autobuso nuomai, kartu su mokytojos L. Každailevičienės auklėjamąja 7c klase vykdydami lietuvių kalbos projektą, patraukėme Varnių link.  Varniuose mus pasitiko Žemaičių vyskupystės muziejaus, įkurto kunigų seminarijos rūmuose, gidas, kuris labai įdomiai pasakojo apie muziejuje esančius eksponatus, apie  Varnius ir aplink esančias vietoves. Užlipę į  bokštą, apžvelgėm esančias apylinkes, kurias gražiai nusako rašytojo Maironio žodžiai:

Štai antai mėlynoj tolumoj
Iš po žemių bekyšąs skruzdynas –
Tai Varniai, pasislėpę lomoj!
Pasistiepk!.. ir Telšiai, jų kaimynas!

Aplankėm M. Valančiaus, M. Giedraičio ir M. Daukšos paminklus. Pabuvojome Šv. apaštalų Petro ir Pauliaus bažnyčioje ir aplankėme jos požemiuose esančias Žemaičių vyskupų kriptas.

Po to patraukėme į Varnių regioninio parko centrą, įsikūrusi Ožtakiuose. Centro atstovas Linas pravedė edukacinį užsiėmimą žemaičių kalba, aiškino kuo skiriasi žemaičių tarmės, supažindino su regioniniu parku, parodė jame esančias lankytinas vietas. Reikėjo atspėti paukščius pagal jų skleidžiamus garsus, atsakyti į botanikos klausimus, iš didelių lego kaladžių sudėti Moteraičio, Sprūdės ir Šatrijos piliakalnius, į kuriuos mes vėliau užkopėme ir džiaugėmės gražiais gamtovaizdžiais. Klausėmės legendų apie šiuos piliakalnius.

Atvykę į Biržuvėnus, aplankėme dvarą, žiūrėjome apie jį filmą. Senojoje mokykloje apžiūrėjime po gaisro išgelbėtus muziejaus eksponatus. Pasigrožėjome nuostabia gamta ir pasukome į Laumės taką. Ten, prie dvišakės pušies, kiekvienas galėjo mintyse paprašyto to, ko jam labiausiai norėjosi. Atsigėrę šaltinio vandens bei atsiprausę veidus, pajutę sielos palengvėjimą, linksmi ir pilni įspūdžių grįžome namo.